Jak vytvořit reklamaci

Jak vystavit reklamaci (RMA)

 

PRO REGISTROVANÉ ZÁKAZNÍKY:

Po přihlášení přejděte do nastavení Vašeho účtu a vyberte odkaz " Zobrazit historii objednávek".

 

Vyberte objednávku, ze které chcete zboží reklamovat a otevřete ji kliknutím na ikonu objednávka

 

U každé položky v objednávce, naleznete ikonu reklamace. Po kliknutí na ikonu budete přesměrováni na formulář pro vytvoření reklamace, který bude již předvyplněn. Vyberte důvod reklamace a popište závadu.

 

Opište bezpečnostní  kód z obrázku, zaškrtněte pole "Přečetl jsem a souhlasím s Reklamační řád" a stiskněte "Pokračovat" pro dokončení reklamace.

 

Po vytvoření a odeslání reklamace do systému, naleznete informace o reklamaci a její číslo ve Vašem účtu v odkaze "Reklamace"

 

PRO NEREGISTROVANĚ ZÁKAZNÍKY:
 

Pro reklamaci je nutné přidělení reklamačního čísla (RMA). Z tohoto důvodu je nutné zaslat e-mail na adresu reklamace@clr-czech.com.

Do e-mailu uveďte:  Název zboží, popis závady (napŕiklad: nejde zapnout, špatný obraz…..., případně chybně zaslané zboží), datum a čislo objednávky, číslo daňového dokladu.

Následně Vám bude e-mailem zasláno RMA, které uvedete viditelně na zásilce

 

Reklamované zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození při přepravě. Reklamované zboží, které bude prokazatelně poškozené při dopravě chybou zabalení, nebude uznáno jako reklamace!

 

Zásilku viditelně označte nápisem " RMA" a číslem Vaší reklamace (např. "RMA 1") a odešlete na adresu:

CLR s.r.o.

Svitavská 3b

678 01 BLANSKO

 

Zásilky bez označení RMA nebudou od dopravce přebrány a budou dopravcem vráceny zpět !! 

V připadě jakýchkoli dotazů, nás kontaktujte telefonicky, připadně e-mailem na shop@clr-czech.com !!!