Jak vytvořit reklamaci

Jak vystavit reklamaci (RMA)

 

PRO REGISTROVANÉ ZÁKAZNÍKY:

Po přihlášení přejděte do nastavení Vašeho účtu a vyberte odkaz " Zobrazit historii objednávek".

 

Vyberte objednávku, ze které chcete zboží reklamovat a otevřete ji kliknutím na ikonu objednávka

 

U každé položky v objednávce, naleznete ikonu reklamace. Po kliknutí na ikonu budete přesměrováni na formulář pro vytvoření reklamace, který bude již předvyplněn. Vyberte důvod reklamace a popište závadu.

 

Opište bezpečnostní  kód z obrázku, zaškrtněte pole "Přečetl jsem a souhlasím s Reklamační řád" a stiskněte "Pokračovat" pro dokončení reklamace.

 

Po vytvoření a odeslání reklamace do systému, naleznete informace o reklamaci a její číslo ve Vašem účtu v odkaze "Reklamace"

 

 

PRO NEREGISTROVANĚ ZÁKAZNÍKY:
 

Pro reklamaci je nutné vytvořit reklamační protokol (RMA). 

Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář. Veškeré potřebné informace, naleznete ve formuláři..

Formulář ke stažení 

 

Reklamované zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození při přepravě. Reklamované zboží, které bude prokazatelně poškozené při dopravě chybou zabalení, nebude uznáno jako reklamace!

 

Zásilku viditelně označte nápisem " RMA" a číslem Vaší reklamace, pokud jste registrovaný zákazník (např. "RMA 1") a odešlete na adresu:

CLR s.r.o.

Svitavská 3b

678 01 BLANSKO

 

Zásilky bez označení “RMA” nebudou od dopravce přebrány a budou dopravcem vráceny zpět !! 

V připadě jakýchkoli dotazů, nás kontaktujte telefonicky, připadně e-mailem na reklamace@clr-czech.com !!!