Technická podpora

PŘED VYUŽITÍM VZDÁLENÉ TECHNICKÉ PODPORY, VYZKOUŠEJTE NAJÍT RADU NA VÁŠ PROBLÉM V SEKCI TECHNICKÉ PODPORY NA WEBU

 

telefon Telefonická technická podpora

Naši zákazníci mohou využít bezplatnou telefonickou podporu na tel. čísle +420 607 679 556

     

 

e-mail E-mailová technická podpora

Technickou podporu můžete využít i pomocí e-mailové komunikace. Svůj požadavek zašlete na e-mail podpora@clr-czech.com. Váš požadavek bude vyřízen v co nejkratší době.

Tento typ Technické podpory není podmíněn nákupem v našem e-shopu.

 

 

vzdálená podpora Vzdálená technická podpora

Všem našim zákazníkům, nabízíme Technickou pomoc s nastavením u nás zakoupeného záznamového zařízení, pomocí vzdáleného přístupu v Vašemu PC.

Pro využití vzdálené podpory, je nutné stáhnout do Vašeho PC program TeamViewer. Software se pouze spustí, není nutná instalace.

TeamViewer

Stažení a spuštění aplikace

1. Aplikaci si stáhněte kliknutím na odkaz https://www.teamviewer.com/cs/automaticke-stahovani-teamviewer/ (aplikace je zdarma bez nutnosti licence)

2. Spusťte aplikaci ve svém PC a vygeneruje se unikátní ID a heslo

3. Toto ID a heslo sdělte našemu technikovi na e-mail podpora@clr-czech.com nebo telefonicky (+420 607 679 556)

4. Náš technik se vzdáleně připojí k Vašemu PC a pomůže Vám s nastavením záznamového zařízení. Vše co bude technik dělat, uvidíte na svém PC.

 

Pro poskytnutí Technické podpory určené pouze pro naše zákazníky, je nutné sdělit technikovi číslo nákupního dokladu (faktury) vystavené za nákup zboží v našem e-shopu.

 

euro Pokud nejste našim zákazníkem, je možné využít placené Technické podpory

Ceny Technické podpory:

E-mailem: ZDARMA

Telefonicky: 400,- Kč/hod (počítá se po 15min - 15min/100,-Kč)

Vzdálená Technická pomoc: jednotná cena 400,-Kč

ceny uvedeny bez 21% DPH