Technická podpora: +420 607679556 , e-mail: podpora@clr-czech.com
0 pol.0,00 

Žádné produkty v košíku.

Jak vytvořit reklamaci

Reklamaci (RMA) vytvoříte:

Registrovaní uživatelé mohou reklamaci pohodlně vytvořit po přihlášení, ve svém účtu v odkaze “objednávky”.

Neregistrovaní zákazníci :

Nejprve zašlete e-mail na reklamace@clr-czech.com s požadavkem na vytvoření RMA.

Do e-mailu uveďte číslo objednávky a zboží, které chcete reklamovat.

Stáhněte si formulář pro reklamaci, řádně ho vyplňte, včetně přiděleného čísla RMA.

(pro stažení formuláře klikněte na “formulář pro reklamaci” pravým tlačítkem myši a vyberte “uložit cíl odkazu jako”)

rma

Reklamované zboží řádně zabalte, přiložte k němu vyplněný formulář a odešlete na adresu:

CLR s.r.o.

Svitavská 1455/3B, 678 01 Blansko

Na zásilku uveďte viditelně RMA (například RMA 2021-001) !!

UPOZORNĚNÍ: zásilky bez označení RMA, nebudou od dopravce přebrány !!